Εκπαιδευτήρια Ιερού Ναού Μεταμορφώσεως Σωτήρος Βριλησσίων

2019-2019

Β' Τάξη

Επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφορικής Αγωγής στον Ταύρο

Την Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018, η Β’ τάξη επισκεφτήκαμε το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στον Ταύρο. Μόλις φτάσαμε στον καταπράσινο χώρο , καθίσαμε σε ένα αμφιθεατράκι να φάμε το πρωινό μας για να  πάρουμε δυνάμεις-είχαμε άλλωστε μια οδήγηση να κάνουμε! Στη συνέχεια ο υπεύθυνος του προγράμματος, μας ενημέρωσε για το σχέδιο, το χρώμα και τη χρήση των σημάτων. Μας τόνισε πόσο σημαντικό είναι να προσέχουμε πώς οδηγούμε και πώς περπατάμε στον δρόμο. Αφού βάλαμε καλά στο μυαλό μας τις συμβουλές του, ήμασταν έτοιμοι να οδηγήσουμε τα αυτοκίνητα!!! Μπήκαμε δυο δυο και ξεκινήσαμε! Συναρπαστική εμπειρία!!Θα μας μείνει αξέχαστη αυτή η εκδρομή!

Επίσκεψη στο εκπαιδευτικό κέντρο Βιώνω Μαθαίνω Δημιουργώ

Στις 23 Νοεμβρίου επισκεφθήκαμε το εκπαιδευτικό κέντρο Βιώνω Μαθαίνω Δημιουργώ. Είχε περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία μας εκδρομή και ανυπομονούσαμε! Μόλις φτάσαμε, έκπληκτοι αντικρίσαμε μέσα στην πρώτη αίθουσα έναν τεράστιο ζωγραφισμένο δεινόσαυρο και ένα ηφαίστειο! Στο ταβάνι της δεύτερης αίθουσας υπήρχε μια ανάγλυφη υδρόγειος σφαίρα που άλλαζε χρώματα! Οι κυρίες μας υποδέχτηκαν και μας παρουσίασαν παλιά παιχνίδια, αλλά και κάποια παιχνίδια που ξεκίνησαν από τα παλιά χρόνια, αλλά το ταξίδι τους συνεχίζεται ακόμα και σήμερα με κάποιες παραλλαγές. Στη συνέχεια παίξαμε όλοι μαζί γνωστά ομαδικά παιχνίδια, αλλά τα τροποποιήσαμε λίγο, με αποτέλεσμα να γελάσουμε πάρα πολύ! Το καλύτερο ήρθε στο τέλος… ανοίξαμε δύο κουτιά με παλιά πήλινα παιχνίδια: πλαγγόνες, σβούρες, βόλους, ζάρια και άλλα! Μετά πήραμε πηλό και φτιάξαμε τα δικά μας παλιά παιχνίδια! Γυρνώντας στο σχολείο παίξαμε με αυτά τα παιχνίδια, αλλά φανταστήκαμε και άλλα πολλά! Το σίγουρο είναι ότι δεν θα βαρεθούμε ποτέ το παιχνίδι!!!

Β' Τάξη

Επίσκεψη στο Εργαστήρι Κεραμεικής στην Ακαδημία Πλάτωνος

Την Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2019, η Β’ τάξη επισκεφτήκαμε το Εργαστήρι Κεραμεικής στην Ακαδημία Πλάτωνος. Μόλις φτάσαμε στον όμορφα διαμορφωμένο χώρο, καθίσαμε στα τραπέζια, για να φάμε το πρωινό μας. Στη συνέχεια ήρθε ένας αγγειοπλάστης και μας κάλεσε να έρθουμε να καθίσουμε κοντά στη μηχανή του, που φτιάχνει αγγεία! Μόλις καθίσαμε ξεκίνησε να φτιάχνει μπροστά μας και πάνω στη μηχανή του με πηλό έναν κουμπαρά, ένα κάστρο και μια κανάτα. Κατενθουσιαστήκαμε!! Του είπαμε πως έχει την καλύτερη δουλειά του κόσμου! Ύστερα παρακολουθήσαμε σε κουκλοθέατρο την ιστορία ενός τεμπέλη βασιλιά τον οποίο όμως κατάφερε ένας αγγειοπλάστης να πείσει να τον βοηθήσει να φτιάξουν μαζί ένα πήλινο σκεύος, μέσα στο οποίο θα μαγείρευαν πεντανόστιμο φαγητό. Στο τέλος φτιάξαμε με πηλό πλαγγόνες τις οποίες πήραμε στο σπίτι μας! Η χαρά μας δεν περιγραφόταν! Η καλύτερη εκδρομή που έχουμε πάει μέχρι στιγμής!

Επίσκεψη στον Πολυχώρο ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ

Στις 20 Φεβρουαρίου επισκεφθήκαμε το βιβλιοπωλείο και Πολυχώρο ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ. Από την αρχή καταλάβαμε ότι πρόκειται για μια ξεχωριστή εκδρομή, καθώς πρώτη φορά πηγαίναμε σε έναν εκδοτικό οίκο. Με το που μπήκαμε μέσα νοιώσαμε σαν να μπαίνουμε στο σπίτι των βιβλίων. Όπου και αν κοιτάζαμε βλέπαμε δεκάδες βιβλία. Ο τίτλος του προγράμματος που θα παρακολουθούσαμε, «Φτιάξε το δικό σου βιβλίο», μας έκανε τόσο ανυπόμονους να ξεκινήσουμε. Αρχικά ανακαλύψαμε όλα τα επαγγέλματα που συμβάλλουν στη δημιουργία ενός βιβλίου: τον συγγραφέα, τον εικονογράφο, τον εκδότη, τον επιμελητή, τον τυπογράφο, τον βιβλιοδέτη, τον υπεύθυνο επικοινωνίας και τον βιβλιοπώλη. Στη συνέχεια πήραμε χαρτόνια, κόλλες, ψαλίδια και χρώματα και αρχίσαμε να κατασκευάζουμε τα δικά μας βιβλία. Η φαντασία και η δημιουργικότητά μας δεν είχε όρια. Τέλος, κατεβήκαμε στο βιβλιοπωλείο, ξεφυλλίσαμε, διαβάσαμε και αγοράσαμε τα βιβλία που μας έκαναν εντύπωση. Φεύγοντας μας περίμενε μια απρόσμενη έκπληξη. Γνωρίσαμε μια πολύ σημαντική και γνωστή συγγραφέα, την Άλκη Ζέη. Μπορεί ακόμα να μην έχουμε διαβάσει βιβλία της, αλλά τα λόγια της χαράχτηκαν στη μνήμη μας και σίγουρα μεγαλώνοντας θα αναζητήσουμε τα βιβλία της στα ράφια των βιβλιοθηκών.